Ekspozytory naladowe

Nowoczesne i proste

Ekspozytory

naladowe/półkowe

Ekspozytory naladowe to małe nośniki marketingowe, które pełnią funkcję zatrzymania uwagi klienta na dłużej. Najczęściej to małe stojaki, znajdująca się na ladach sklepowych, półkach obok kas lub na wyspach sprzedażowych. Ekspozytory na ladę to sposób na podkreślenie mniejszych produktów, które wymagają szczególnej troski w ekspozycji.

 

jakość

Dbałość o wykonanie

Ekspozytory są jakie dobrze skrojone ubranie dla Twojego produktu 

– muszą podkreślać jego atuty. Tworzymy podstawowe i oryginalne projekty łącząc ze sobą różne tworzywa, które pozwalają na modyfikacje gięcia i nadruku. PCV, poliwęglan, pet, karton, laminaty grawerskie, hips, drewno, szkło, lustra – to materiały, które najczęściej wykorzystujemy.

Ikona_oświetlenie1

Oświetlenie

Twój produkt w światle jupiterów

– niemalże tak może wyglądać, jeśli zastosujemy odpowiedni rodzaj oświetlonych ekspozytorów. Użycie lamp ledowych, punktowych lub rozproszonych, zwraca uwagę na tę część systemu wystawienniczego, która jest najważniejsza w Twojej sprzedaży. Operując kolorami tworzyw, lustrem i światłem potrafimy podkreślić charakter i zalety produktu, tak by klient nie mógł mu się oprzeć.

Display produktowy

Projektujemy displaye produktowe, które mają za zadanie zwiększenie sprzedaży. Doświadczenie w branży reklamowej nauczyło nas analizy zachowań konsumenckich podczas decyzji zakupowych. Dlatego u nas zamówisz najskuteczniejsze systemy ekspozycyjne (stojące i wiszące), separatory produktów, zestawy ekspozycyjno-handlowe (na półki i wolnostojące), totemy czy kosze ekspozycyjne. Wszystko to, co przyciąga wzrok klienta, zanim ten sięgnie po produkt.

Zobacz przykładowe prace wykonane przez zespół AdMedia dla klientów z różnych branż.

Realizacje :

Chcesz się dowiedzieć więcej?

Napisz, zadzwoń, wyślij email!.